Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jan 2025 09:47:41 +0200

Tere!

Võru Linnavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/31695 aadressile 
Võru maakond, Võru linn, Kose tee 6 // T1 (Võru Alexela tankla 
kiirlaadimisjaam) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tee-alas elektrikaabli paigaldamise 
kooskõlastamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27235260>  (menetlus nr: 
467786), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Võru Linnavalitsus) või menetleja (RAIN RAITAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister